fredag 25 december 2009

Julefrid

I går hade vi en lugn förmiddag då vi gick här hemma och pysslade ihop det sista och gjorde oss fina för att träffa Tomten och han träffade vi hemma hos svärmor & svärfar efter att ätit svärmors jätte goda julmat. Hon gör tex brunkål som jag skulle äta tills jag förgiftar luften ; ) Tomten kom med massor av julklappar och jag fick en fin julgrupp som står på tv bordet. Efter fikat så åkte vi hem och öppnade julklappar här hemma, det som var trist var att jag och Lisen hade köpt en bok till Gubben, en sådan med bilder och ljud. Men när han öppnade boken så var ryggen sönder där bak. Typiskt jag kollade bara de första sidorna när jag fick hem den (köpt på Internet). Hoppas att det går bra att få tag i en ny.
Nej nu ska jag fixa frukost!
Kram Bittan 

1 kommentar:

  1. Får man se en bild på julgruppen? Vi ses i morgon! kram Eva

    SvaraRadera