lördag 5 december 2009

Godmorgon

I går var jag och tog influensasprutan och det gick bra. Jag hämtade Lisen och sedan åkte vi dit och satte oss för att vänta. Kom dit en och en halv timma före så vi var först i kön, förut när vi försökt få sprutan så har vi fått åka hem igen för de tagit slut men nu fick jag sprutan av en farbror sköterska ; )
Det konstiga är att alla säger att svenskarna är så duktiga på att köa men de är duktiga på att trängas oxå!! Nu e det bara gubben som inte fått sprutan i vår familj.
Kram Bittan

2 kommentarer:

  1. Jag ska ta min nästa vecka ,är så himmla sprut rädd så jag svimmar väl innan haha
    Säljer du de saker du pysslar med här på bloggen ?
    Jättefina saker du gör
    Kram Ewa

    SvaraRadera
  2. hej svejs...kikar in här hos dig en stund..
    Önskar dig en trevlig vecka...

    krama från mig

    SvaraRadera